tisdag 4 mars 2014

På agendan.

Idag ska jag och yngsta på utvecklingssamtal.
Det ska serveras "varma fiskar". Jag har nämligen fått lite mer vatten på min kvarn angående inställda lektioner i studiehjälp t ex (som yngsta har i b la matte). Jag är skitirriterad!
Jag tror det kan bli intressant. Om inte annat lite svettigt. För yngstas klassföreståndare (den stackar´n får ju ta emot allt från ris till ros).
Nej, jag skäller aldrig på lärarna.
Jag diskuterar med mycket bestämd röst och tonläge.
Jag hävdar rättigheter och skyldigheter.
Jag blir en lejonmamma.

Pöss på er.

5 kommentarer:

Ezter sa...

Lycka till!

Snäckskalsdalen. sa...

Känner vibbarna ända hit, men det är bra, man måste säga till!
Kram

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Bra där! Upp till kamp!

Sus sa...

Bra! Jag fick "skäll" igår =) Kritik är bra så länge den är saklig.

Fru Venus sa...

Jag önskar du kunde åka till Uppsala och Lejonmamma lite (mycket) i exakt samma ämne....