torsdag 11 augusti 2011

Slut som artist...

...människa och mamma.
Slut på pengarna också!
Tillbringat dagen på Torp Köpcentrum med döttrarna.
Fy satan vad dom är bra på att shoppa! Mamman hon fick nöja sig med en tisha för 29 kr och ett par chinos för 150 pix...jaaaa...å så fick jag ju betala för det döttrarna hittade. I´m so lucky! (Dom är värda varenda krona men säg inte det till dom bara...)
Nu ska jag se om jag inte kan fixa till lite käk för jag har lågt blodsocker och humöret börja likna mer en spottkobras för varje sekund som går. Farligt nära att crash-and- burn-tillstånd inträder.
Pöss på er

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag försöker undvika shopping just nu men dottern tjatar. Får se vem av oss som får igenom sin vilja

Fru Venus sa...

Jag är för stor för att shoppa och tjejerna vill inte shoppa med mig = ingen shopping :-) Ät och varva ner, pöss-pöss!

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Det kommer snart nya pengar ;))
Synd bara, att det är så mycket månad kvar, i slutet av pengarna ;)
Kramiz

Anna sa...

Ha ha ibland är de kul och shoppa åt andra :)
Nästa gång är de din tur!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Till Torp har jag varit på väg i 3 veckor, tror jag det är, nu, men jag kommer inte iväg, jag vill inte, det är inte kul.....Kramar

Singelmamman sa...

I sommar har jag helt sluppit shopping. Men jag har ändå inte så många kronor kvar. Märkligt..

Åsa Hellberg sa...

Här shoppas ingenting, tack och lov:)