tisdag 23 juni 2009

Tisdag.

Har gjort en hel del idag, bl a "powerwalkat". Seriöst alltså jag går o går men blir bara rundare. Va fan?! Det är klart att maten är ett litet kapitel för sig men... mitt Modifastpaket har ännu inte kommit och ni ska inte tro att jag inte tar alla chanser jag kan till att få något gott att äta! Har tröttnat på att vara rund om magen det ser ut som om jag är gravid. Kan snabbt avfärda alla spekulationer där, jag är bara fet helt enkelt. Är det bara jag men...på kvällarna sätter mitt "sug" in nått alldeles kopiöst. Ja det behöver inte vara godis utan vad som helst t ex knäckemacka med bregott (mycket), brieost och tomat. Gärna ett glas standard mjölk till, helst också en timme före läggdax. Jag blir så trött på mig själv!! Detta kan jag inte skylla Gafflan på för hon är lika skyldig som jag.
Japp det var denna dagen det i morgon en ny spännande, utmanande ny dag. Skulle inte tro det men jag hoppas alltid.

Inga kommentarer: