onsdag 24 juni 2009

Mina ben...

mår inte bra idag, speciellt inte vaderna. Min promenad varade i en timme och tjugo minuter igår plus att jag hade en en timmes promenix även i måndags. Idag ska mina ben få vila så tar jag nya tag imorgon då jag även startar min Modifastdiet. Hur ska det gå...? Just nu skulle jag behöva något vattendrivande för det känns som om jag har vatten i fotknölarna. Hur lät det? Jag är inte 70+ bara det att idag är en sådan dag. Tant Gafflan gnuggar händerna. Fortsättning följer kan jag säga.
Annars då? Jo här är ju sommar nu och på kontoret har jag air condition, vilken tur alltså. Innan detta installerades var det bastu varje dag så fort solen sken och öppnade jag dörren ut så for alla papper runt som löv och orsakade kaos.
Snart är det semester bara 12 arbetsdagar kvar, sen ska jag och maken ha fyra veckor tillsammans. Fyra veckor!! Vi har aldrig haft mer än två ihop, aldrig någonsin. Hur fixar man det? Jag älskar min man men... Vi har varit tillsammans sen Jesus gick i sandaler så det är både på gott och ont att vara semesterfirare under så lång tid som fyra veckor. Inte ska vi åka någonstans heller för vi bor redan där alla vill fira semester nämligen i Bohuslän. Det kanske är tur att jag måste titta in på jobbet lite då & då även när jag har semester!?

Inga kommentarer: