måndag 22 juni 2009

Guess what?

Det är måndag igen.
Maken och jag låg och vred oss som maskar hela natten. Klockan 02.30 i natt frågade han mig om jag var vaken. Om jag var...klarvaken. Måste ha somnat för en stund senare blev jag väckt och ombedd att vända mig om då jag snarkade något alldeles vansinnigt. Jag snarkar inte det är Gafflan som gör det! Jag däremot hade halsbränna ända upp i håret tillslut var jag tvungen att gå upp och ta en pepcid duo. Sååå skööönt när det slutar svida och bränna i halsen. Jag vet att klockan har ringt flera gånger men det jag vaknade till i dag var en traktor som stod och brummade på utsidan vårt sovrumsfönster. Himmel vilken tur för klockan var redan 07.15 och jag brukar stå upp vid 06.45. Chockmåndag som vanligt. Lovely!

Solen skiner idag från en klarblå himmel det är varmt och vindstilla. Varför är det inte midsommarafton idag istället?

Inga kommentarer: