måndag 18 mars 2013

Nä, om jag skulle uppdatera er lite.

Fast här händer inget.
Som en hel orkester. Google hade bilden.

I mitt huvud händer det massor. Långa resonemang om sakers vara eller icke vara. Ja, man får ju passa på att samtala lite med sig själv när chans bjudes menar jag. Som en slags meditation. Inte är det lätt inte. Att finna "inre frid" och "lyssna inåt" när det enda jag hör är tinnitusens extremt pipande, entoniga och för dagen höga intensiva ljud. I kväll blir det till att halvsomna på soffan till teve-ljud för att när sömntåget kommer gå med det upp till sovrummet och på så vis helt kunna ignorera alla pipande, brusande ljud och låta sig svepas med in i sömnen.
Så har jag det idag.
Hur har ni haft det?

Pöss på er.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Jobbat. Jobbigt. Trött.

Singelmamman sa...

Bakis som en gris på överjästa körsbär. Men det fixade Sus och Hjärtat till när de bjöd på skumpa, god mat och vin.

Ezter sa...

Jag slogs med dator och fotobokstillverkning hela dagen igår. Sen har jag inte sovit en blund i natt...

Åsa sa...

Usch det låter jobbigt!
Här är en lugn period med den sista av fem lediga dagar...