fredag 22 mars 2013

Det finns egentligen...

...bara en sak som jag tycker riktigt illa om och det är falska människor. Människor som ena stunden är din vän för att in nästa prata skit om dig.
Stora som små.
När det blir mobbning och utfrysning. Inte behöver man älska eller bli älskad av alla men man behöver fasen inte bete sig illa heller.

I övrigt lyckades jag ge butiken jag beställt gardiner hos fel telefonnummer så det förklarar ju varför dom inte ringt. Alltså dom hade ringt men det var inte mitt nummer. Siffrorna stämde men jag hade bytt lite plats på dom när jag lämnade det. Ojsan. Typ.

Nu ska jag laga mat. Fläskfilé med rostad klyftpotatis och en jättebytta med beasås.
Vad gör ni och vad ska ni äta?

Pöss på er.

6 kommentarer:

Hökis sa...

Dricker fredagsvin. Lagar lax i ugn med purjo lime tomat & olivolja. Rostad sötpotatis.
Ha en fin helg!

Singelmamman sa...

Men herregud så kinkig butik. Kräva alla siffror rätt. Tsss. Mobbning är ett helvete!

Fru Venus sa...

Amen på helvetesmobbning och utanförskap. Skitmänniskor. Vi åt en ny asiatisk variant med nudlar, ingefära o torsk - jättegott! Nattikram

Ezter sa...

Har varit med en kompis och tittat på hus, sen följde vi med henne hem och åt pizza :)

Mammahäxan sa...

Åh vilken god middag!
Man ska hålla sig borta från folk som stjäl energi, vilket ju falska människor gör.

Västgötskan sa...

Kan bara hålla med. Falskhet är riktigt jäkla avskyvärt! :-P