lördag 3 november 2012

Och idag...

...knarkar jag alvedon för att mota febertoppar. Mellan topparna moppar jag det nylagda golvet i nybyggets övervåning samt svettas groteskt mycket. Nu ska jag dock svulla kebabtallrik med pommes. Tror det kan bota mesta. Eller hur?
I går skulle jag köra yngsta till en kompis ute i skogen. När jag kört samma väg fram och tillbaka fyra gånger,  i beckmörker och hällregn, för att leta efter en avtagsväg utan skylt brann det i huvudet på mig av ilska så jag blev tvungen att åka hem. Yngsta visste preciiiiis vart hon bodde när det är ljust ute ja för det var, jag citerar, "...en åker och massa träd brevid huset..." .Well, för er information kan jag berätta att det stämmer in på ganska många hus.
Om ungen kom till sin kompis?
Japp. Fick bara åka hem först och lämna över bil med dotter i till maken. End of story!

Pöss på er.

9 kommentarer:

Petra sa...

Ajdå, inget bra. Varken igår och idag.
Kram

Agneta sa...

Hahahaha!

Malla sa...

haha bra att han tog över :)

Fru Venus sa...

Han skulle ha gjort det från början och DU ska VILA vännen!

Knasterfaster sa...

Kebabtallrik med pommes är en bra botare! Hoppas du mår bättre nu.

Snäckskalsdalen. sa...

En åker och en massa träd, ja, det hittar man ju lätt häromkring. Var det inte en bergknalle också, tro.

Stackars dig, har du feber, det är inte kul alls. Hoppas pillren hjälper och att du snart känner dig piggare.

Stor kram

Snäckskalsdalen. sa...

Jag började skriva en kommentar om ditt inlägg igår men jag måste ha blivit distraherad för jag avslutade aldrig.

Jag har varit till kyrkogården idag och precis när jag var där kom störtregnet, men jag var förberedd, men jag var ensam, många fina ljus var det, det är så vackert.

I år känns den här helgen sorgligare än andra år, jag vet inte varför.....vemodigt är det.

Kramar igen

Anna sa...

Hoppas att kebabtallriken gjorde susen!

Singelmamman sa...

Skurade du golv när du hade feber? Inte ok tycker jag. Vila är ok.