fredag 30 november 2012

...å inte visste jag vad jag köpt.

Bild lånad från googles bildsök.

Jag gillar adventsstjärnor på fot.
Jag gillar adventsstjärnor på fot med vit stjärna.
Jag gillar dom jättemycket.
Jag tycker att dom är jättefina.
Jag gillar dom så mycket att jag köpt fyra nya i år utan att veta vart dom ska stå.
Jag gillar dom så mycket att jag tydligen köpte ett par extra redan förra året.
Jag minns inte det överhuvudtaget men när jag kom upp på vinden häromdagen stod dom där.
Jag har åtta stycken adventsstjärnor på fot.
Jag har inte satt upp alla. Någon måtta får det vara. Kanske???
Jag kan nog kalla mig samlare nu. Eller något. Någon sorts mani är det säkert.
Jag är knäpp som inte minns vad jag köpt.

Pöss på er.

4 kommentarer:

Petra sa...

Fru Gafflan hamstrar!

Knasterfaster sa...

Vilken lyx!

Singelmamman sa...

Oj. Jag har också tänkt att de är så snygga att jag kan tänka mig ett par stycken så där.

Jag har inga. Än så länge.

Anonym sa...

Haha, ja nån slags mani är det nog!