torsdag 10 maj 2012

Utmanad.

Av Maria helt enkelt. 
11 frågor som kräver svar.
Här kommer dom:

Vad gör dig glad?
Vin. Med eller utan bubblor, spelar ingen roll. Jag blir jätteglad!

Vad (hos dig själv) är du mest stolt över?
Jag är väldigt självkritisk och har svårt att vara stolt över något hos mig själv. Ser bara brister. Tyvärr!

Vad är du rädd för?
Allt och inget men mest ormar. Att något hemskt ska hända min familj är också en stor rädsla.

Vad är det bästa du gjort i ditt liv?
Mina barn.

Vad går du aldrig hemifrån utan?
Väskan eller i alla fall inte plånboken.

Vad gör du när ingen ser?
Petar näsan.


Vad gör dig arg?
Orättvisor.

När grät du senast?
Idag.

Har du gjort något som du tror att ingen annan gjort och i så fall vad?
Jag tror inte det.

Om du bara fick äta en enda sak för resten av livet - vad skulle det vara?
Choklad och kroppkakor (det blev två). Inte tillsammans dock.

Vem skulle du aldrig släppa in i ditt hem och varför?
Inga kommentarer.

Pöss på er.

8 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jag skulle äta stekt makrill och stuvad spenat.

Susanne sa...

Nu vet jag lite mer om dig.
Kramar

Fru Venus sa...

Vad skönt att du är du :-) Kvällskram

Osloskånskan sa...

Härliga du! Fast det visste jag ju :)

Mångmamma sa...

Nu blev jag grymt nyfiken på sista frågan! Kanske för att jag själv hade sett mig tvungen att skriva så...

Singelmamman sa...

Tack för att du delade med dig! Jättekul att läsa.

Maria sa...

Jag hade lätt oxå valt choklad att äta resten av livet. Men inte kroppkakor ;)

Tack för att du delade med dig!

Lisbeth sa...

Alltid kul att läsa de här frågorna/svaren. En sak har vi gemensamt. Jag är livrädd för ormar.
Ha en fin kväll