måndag 14 maj 2012

Go förmiddag!

Jag och yngsta har varit och reglerat lite tänder i Uddevalla. Inte jag då, förstås. Som för att förgylla måndagsmorgonen lite extra fick jag äran att köra maken till jobbet i morse kl 05.15 och sedan när jag kom hem fick jag magknip (se förra inlägget så fattar ni varför). Inte optimalt när det ska köras bil. Jag lyckades kniiiipa hela vägen till Uddevalla. En annan sak som inte är optimalt är att ha slut på allt toapapper OCH hushållspapper när det besöks toalett med magknip. Servetter är inte det bästa att torka rumpan med. Nu är jag i alla fall på jobbet och är trött som en koala. Nej, jag har knappt sovit i natt. Bara blundat lite på ena ögat. Känns som om det kan bli en lång dags färd mot natt.

Pöss på er.

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Hellre servetter än inget alls. Hoppas ändå att dagen blir uthärdlig! Och snart är det helg igen. :-)

Anna sa...

Tänkte precis skriva som föregående, hellre servetter än inget alls. :)
Hoppas dock att magknipet går över pronto! Och att dagen blir bra!

Lisbeth sa...

För sent ska syndaren vakna. Visst är det smarrigt med allt det goda men då får man stå sitt kast. Du får intala dig att servetter ändå är bättre än mossa som de hade förr.
Hoppas nattens sömn blir bättre
Ha det gott

Västgötskan sa...

Hahaha! Du är ju för skön.
Tror jag det att du fick ont i magen! Och servetter...... *fniss* :-D