söndag 4 mars 2012

Frågor men inga svar.

Om man har FB och skickar meddelande till en människa med en fråga man gärna vill ha svar på. Hör det inte till god sed att man svarar på meddelandet då? Inte skiter man bara i det?
Kan man inaktivera sitt FB konto?
Är jag sur? Det behöver ni inte svara på för det gör jag själv. Svar: JA!

Kan man inaktivera bloggen eller ha den vilande utan att ta bort den eller att alla inlägg försvinner? Följare försvinner, det förstår jag  för vem vill följa en blogg när man inte vet om människan tänker blogga igen.

För övrig har jag inte gjort så mycket idag. Mest kollat på skidåkning och nu är det dags för skidskytte, igen. Det är ok aktivitet på en söndag då lördagen innehöll alldeles för mycket bubbel och vin.

Pöss på er.

15 kommentarer:

Ezter sa...

Ja man svarar på meddelande man får på FB. Ja man kan inaktivera sin FB. Att du var sur hördes ;) Men det får man vara.
Om man kan inaktivera sin blogg vet jag inte, men man kan ju strunta i att gå in på den. Då finns ju allt kvar. Den här följaren väntar isåfall tappert tills nästa inlägg :)
Hoppas du är glad igen nu :)

Mångmamma sa...

På A svarar jag ja och på B svarar jag; Det går att göra bloggen låst.
Då finns alla inlägg kvar men ingen kan gå in och läsa/kommentera på den.
Kika bland inställningar :"För vilka ska bloggen vara tillgänglig", eller något sådant heter det.

Singelmamman sa...

Får man en fråga så svarar man. Punkt. Låt bloggen vila om du vill, men ta för sjutton inte bort den. Vårkramar!

Agneta sa...

Man svarar på ett meddelande ja. Det hör till god ton.

Petra sa...

Klart att man svarar på ett medelande.

Västgötskan sa...

Vad är det för skum typ som inte svarar? :-O

Åsa Hellberg sa...

Om man som jag sällan är inne på FB, kan det hända att man missar ett meddelande. Det har hänt mig.
Annars svarar jag alltid, men det gör kanske inte alla.

Sus sa...

Det finns en del som inte svarar på sms heller...

Och i dag tänkte jag sluta blogga. För alltid. För det blir missförstånd och väsen ibland.

Men nu har jag tänkt om. Tror jag.

Låt den vila du, men ta inte bort den.

desperat hemmafru sa...

Alltså. Jag tillhör syndarna som teoretiskt finns på FB men som i realiteten nästan aldrig är där. Sådana människor finns faktiskt... Kan vara därför personen inte svarat???

Dehäreja sa...

Det finns inte mycket mer att tillägga... Du har ju redan fått så många kloka svar!

Uppmuntrande kram!

Shamrock sa...

visst ska man svara på FB - fast ibland kan det ta ett tag innan jag ser att jag fått ett meddelande- Det kanske är likadant för den personen du vill ha svar ifrån

Lippe sa...

Du har redan fått så bra svar så jag säger bara hej och trevlig söndagskväll!

Mallan sa...

Klart man kan inaktivera FB - do it! Klart man kan ha bloggen vilande - don´t do it! ;-) Kram

Fru Venus sa...

Sura är ok, vila är ok, vänta är ok, men sluta, NEJ vännen! Styrkekram!!

Anonym sa...

Jag har en hel drös bloggar vilande:-D