torsdag 17 november 2011

Ingen rast...

...och ingen ro. Gafflan hon får bara gno.
Nä. Så farligt är det inte men jag har haft kvällsaktiviteter för mig hela denna vecka och idag är inget undantag.
I övrigt öskar jag er en trevlig torsdags kväll med lite dåligt rim á la Gafflan.

"Nu ska Gafflan ila.
Här finns ingen tid för vila.
Lite flyg och fläng...
...jag känner mig helt däng.
Kocko och utan koll.
Jag är en gummiboll.
Ut med bilen jag ska.
kommer knappt ihåg vart det var.
Mörker och dis...
...äh! Släpp en fis! "

Pöss på er.

7 kommentarer:

Ezter sa...

Stackars Gafflan! Hoppas du får vila i helgen!

Anna sa...

Kör försiktigt, det är halt ute!!!

Stressa inte!
Kram

PS: semla såg ju gott ut :)

Anonym sa...

Fin dikt! :)
Det där med kvällsaktiviteter är både kul och jobbigt tycker jag! Ska intas i lagom dos!

Mallan sa...

Hahaha - härligt :-)

Shamrock sa...

Att fisa brukar underlätta det mesta ;)

Fru Venus sa...

Jag gillar det där med att fisa där på slutet, men måste man vänta till mörkret?

. sa...

En sann poet!

"Släppte en fis, i dimma och dis
våffå gör ho på detta vis?"

Kör försiktigt!
Kram, Jenny