onsdag 19 oktober 2011

Promenad med nytt inslag.

Ni kommer inte att tro det. Jag gjorde det inte själv först heller men rätt vad det var, på min promenad, började jag springa. Å som jag sprang! Säkert i 200 meter...
...i utförsbacke. Jag slutade genast när jag kom ner på platten så att säga för nu kom jag in i bebyggda områden och jag vill ju inte att någon ska tro att jag blivit knäpp, så jag fortsatte gå i rask takt. Sen hände det igen. Att jag sprang alltså. Nu blev det verkligen absurt för det var i en uppförsbacke och jag orkade nästan hela innan jag fick hejda mig för jag kände att lungorna var på väg upp. FLÅSET! VILKET jävla dåligt FLÅS JAG HAR!! Nu blir det ännu mer absurt, så embrace yourself, jag tror eller jag är nästan helt säker, att jag kommer att göra om det igen.
Vart är Gafflans värld på väg? Ur led är Gafflan!
Pöss på er.

18 kommentarer:

Singelmamman sa...

Heja! Fantastiskt härligt att bli överraskad av sig själv!

Anonym sa...

Det låter faktiskt ganska härligt att få spring i benen bara sådär... :)

Fies notiser sa...

Dæven dyske! som vi sier ved kysten i nord - det betyr noe sånt som embrace yourself og hva annet kan man si til en sådan absurd opplevelse?! Jeg takker de høyere makter for at jeg ikke ble rammet av det samme selv, da jeg for noen minutter siden var ute og promenerte PUH

Anonym sa...

Jisses, det där kan aldrig vara bra.
Eller skulle man prova kanske?

nillas liv på pinnen sa...

Ja, men det är ju härligt att springa! =D

Lippe sa...

Häftigt!!! Jag brukar snehla efter de som springer och muttra att jag vill inte springa men jag önska att jag KUNDE!!
Så nästa gång ta tre steg extra för mig!!

Åsa sa...

Hur skall det sluta??

;)

Åsa Hellberg sa...

Tjohej, vad härligt. Gafflan Rocks

Ezter sa...

Herregud vad du är duktig!

Anki sa...

Underbart! Jag kommer att hänga efter dig och älga dig i bakhasorna när vi blivit grannar! :-) OK?

Maria sa...

Heja heja!!

UlGu sa...

Vad duktig du är!!
Kram

Stina sa...

*applåder*

Önskar jag kunde springa, även om jag inte gillar det.

Shamrock sa...

Applåd för Gafflan! Visst är det härligt att springa

Amazingdays sa...

Är det en tillfällig formsvacka???
Nej, bara skojade!
Kämpa på!
Kram
Carina

Malla sa...

heja heja heja Gafflan! :D :D

Jeanette sa...

Väntar med spänning på fortsättningen ;-)

Sus sa...

Du har blivit drabbad av Singelmammansjukan.

Det är bara att gratulera!