torsdag 4 augusti 2011

Varmt idag med.

Yngsta byter sängkläder i sin säng. Det bökas runt en hel del...det hör jag. Pratas högt och ljudligt men att försöka prata ner täcket i påslakanet eller tjöta in kudden i kuddvaret hjälper föga. Det är ju svettigt och varmt att anstränga sig i högsommarvärmen menar jag och yngsta är inte känd för sin snabbhet ej heller att jobba upp lite svett, om jag säger så. Till slut är hon klar och kommer ner med smutstvätten.
Jag frågar hur det gick.
-"Horribelt!!!" fick jag till svar.
Pöss på er.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ha ha ha, kanske hon borde sova ute på en solsäng på nätterna ;-)

4U2 sa...

Men visst är det härligt? :)

Mollan sa...

Hahaha, hon är för härlig :-)

Anonym sa...

Hahahaha.. Nyttigt att se hur morsan har det, hon sköter ju allt!!

Snäckskalsdalen. sa...

Nu kan jag riktigt se henne framför mig.....Kramar

Caja: sa...

Ja det kan varaq knepiga sysslor det där med lakansbyte...men skönt!!

Kram/caja

Åsa Hellberg sa...

Haha- Sonen skippar täcket och sover under ett lakan:)