måndag 2 maj 2011

Typiskt.

Precis när jag vant mig vid att slappna av riktigt ordentligt så ska jag till jobbet. Just idag känner jag att det skulle vara skönt med en dag ledigt till för då skulle jag hunnit med att tvätta ordentligt. Jag var lite på G igår men så hände det massa annat och vips så var tvättlusten borta. Synd...verkligen...inte.

Avslappnad och körd i diket.
Idag ska jag baka bullar. Andra bullar. Dietbullar med karaktär och självdiciplin blir det. Egentligen började jag igår och skötte maten oklanderligt förutom två kladdkakemuffins och lite choklad. Dikeskörning kallar jag det och lika bra att göra det med en gång...eller hur?!
Pöss på er.

8 kommentarer:

Mollan sa...

Finns kladdkakemuffins i huset så kan man inte ignorera dem. Det är bara att äta.

Petra sa...

Var nu ståndaktig och tacka nej till alla godissaker.
Kram

Anonym sa...

Men lite choklad måste man väl ändå få unna sig ibland (varje dag). Vad vore livet och kaffet utan den egentligen?! ;)

Anonym sa...

Hahaha.. Dikeskörningar har jag nog ägnat mig åt alldeles för mycket på sistone, tror inte jag kommit upp ur diket än..
Hoppas du klarar att köra någorlunda rakt.

Renée sa...

Jag har aldrig sådant hemma, då blir det inte att man syndar!

Shamrock sa...

Vem kan stå emot kladdkakemuffins?! Den människan finns väl inte

Singelmamman sa...

Jag skulle aldrig kunna ha sånt hemma, så jag uppmuntrar inte till bak. Men yngsta tonåringen brukar ändå komma på något att baka och så fryser jag in och sen är det borta. Och med detta vill jag säga? Tja, jag har överlevt morgonen så nu kan det väl bara bli bättre. Ha en ljuvlig, underbar, fantastisk måndag! Kram

Ezter sa...

Jag har varit duktig hela veckan...unnade mig lite i helgen, inte mycket. Men vågen visade exakt samma siffror som förra måndagen :(