torsdag 10 mars 2011

En torsdag.

Vaknade av att väckningslarmet på mobilen tjöt...
...nere i teverummet.
Jag kom upp i tid i alla fall.
Spilla ut ett glas vatten över köksbordet tidigt på morgonen är irriterande men just idag känns det som om jag har boxhandskar på mig. Får väl hoppas att motoriken blir bättre under dagen.
Titta sig själv i spegeln och konstatera att allt hopp är ute när jag för dagen ser ut som Quasimodos syrra i fejjan...men...man kan ju inte få allt (synd). Tur det finns smink men svullna röda ögon är lite svårare att fixa.
Nu blir det jobb.
Pöss på er.

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Svullna röda ögon ska inte se sig själv i spegeln. Morgonkram!

Åsa Hellberg sa...

Vad är det med alla ögon? Har just kikat in hos fru Venus och hon verkar ha ont som tusan.

Petra sa...

Hoppas att dagen blir bättre än den började.
Kram

4U2 sa...

De där handskarna, de verkar jag a på mig jämt! :) Ha en fin dag.

Blåklinten sa...

Sånna där handskar har visst jag också..fast mannen säger att jag har för bråttom!

Annica sa...

Tur att vi ändå går mot soligare tider, då kan man dölja svullna ögon bakom solglasögon. ;-)
Kram

Renée sa...

Inte roligt... Hoppas du snart får lite extra energi. Synd att det inte säljs på burk!

Mina dagar sa...

Jag hoppas iaf att din dag blir kanon bra!!!

nillas liv på pinnen sa...

Kan bara gå uppåt därifrån. Kan man ju hoppas.