tisdag 8 februari 2011

Ja-ha...

Vad har jag för status idag?
Jo tack, känns lagom bra för att vara en tisdag...sådär tisdagslagom. Inte så att man jublar men inte heller så att man faller i gråt.
Liiiite förkyld om jag ska känna efter och det ska jag tydligen. Nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag hade ett inlägg i huvudet igår kväll och man ska inte sova på sådana, tydligen, för då försvinner dom.
Nu ska jag gå till jobbet så får vi väl se om jag har en snälldag eller en skälldag...;-)
Pöss på er.

12 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

God morgon själv, Gafflan!
Ja, i natt har det stormat igen. Men det har blåst rent och det ser ut som om vi kommer att få en solig dag idag! Det är trevligt. Gäller att pallra sig ut innan solstrålarna träffar alla damm och smutsfläckar på fönsterrutorna.
Halka inte när du går till arbetet, det är lite påfruset!
En riktigt trevlig tisdag önskar jag på min sida här borta i öster!

Fru Venus sa...

Min skälldag är redan avklarad, du hoppas jag på en snälldag - mot mig ;-) och dig så klart! Morgonkram!

UlGu sa...

God Morgon! Här känns det som det blir en riktig bra dag. Är ju bjuden på Kaffe till Monica i dag.
Kramar

Ezter sa...

Ska ge mig ut i blåsten (hu vad det stormade i natt, soptunna mm har rullat rundor här ute...) Först ska jag fika med min svägerska sen ska jag äntligen till frissan!

Trine sa...

Ja, det er greit å kjenne etter hvordan man egentlig har det :) Fin dag til deg!

Åsa Hellberg sa...

Det ska bli spännande att höra vilket du valde, skäll eller snäll.

Realisten sa...

Skäll kan vara väldigt befriande ibland. *tipsar*. Hoppas din dag blir bra i alla fall. Pöss!

Singelmamman sa...

Jag har en snälldag idag. Snäll mot mig själv. Och tonåringarna. Några andra träffar inte jag idag. Pössen på dig hur du än har det!

Dehäreja sa...

Det blir nog en snäll-dag ska du se. Lugnt & skönt, om det nu kan vara det på ett jobb!
Visst bor jag på Västkusten Gafflan och viisst var det ett jä*la blåsande inatt. Tack för din goa kommmentar och trot eller ej, men nu är huvudvärken väck!

KRAM!

Annica sa...

Håller tummarna för att du får en "snäll-dag". =)

Madlar sa...

Det slår aldrig fel, lagom när skallen ligger på kudden bubblar nya fyndiga o vitsiga inlägg upp. Funderar på att prata in dem på mobilen som jag har bredvid sängen men misstänker att maken skulle be mig söka hjälp för detta så jag avstår nog ....tills vidare.

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Stämplar av y bloggadress ;)
Ha en bra dag!