torsdag 2 december 2010

Nytt under solen?

Nä.
Inget nytt.
Det var stressigt i morse för att jag var tvungen att bädda sängar och plocka och fixa lite innan elektrikern kom. Han kommer visserligen stöka ner men jag fixade i alla fall för då vet jag att det inte var som allra stökigast innan han kom med alla sina kablar.
Så hade maken lånat en jädrans stor såg på min arbetsplats, den hade han lagt i bagagen på "min" bil med budskapet "Glöm inte sågen". Thank You värry mycket! Bilen är inte det första jag tänker på att ta med mig nu när det är kallt och speciellt inte idag när vi har värsta rimmfrosten ute. Jättefint men på bilen satt den fast rejält. Skrapa sig svettig för att rulla ner för backen till jobbet...*mumlar och svär*. Tvingade i alla fall en av cheferna att lyfta åbäket ur bilen och in i verkstaden.
Nu jobba lite till.
Pöss på er.

9 kommentarer:

Ancan sa...

Åh dessa underbara män :)
De som alltid ger oss något att göra, ngt att fundera över, ngt att reta sig på, och ngt att älska :)

anna sa...

Härlig start på dagen! Om vi håller tummen det hårdaste vi kan och hoppas riktigt hårt så kanske snöhelvetet försvinner och så blir det sommar igen! Ska vi prova?

Jenny sa...

Män....Hrmpf!
(känner igen...)

Kram på dej i rimfrosten!

Snäckskalsdalen. sa...

Det är väldigt vackert ute idag!

Monica sa...

Nytt under solen????? har du sol där du bor?...*fniss*....

Elin Damberg sa...

"Glöm inte sågen"...

Hahaha, man kan ju bi sur för mindre!!!

Rut-Knut-Tjut sa...

Haha, typiskt män. Han borde fått komma hem och skrapat och startat bilen åt dig.

Anna sa...

Ibland tänker dom inte långt, tur som fick hkälp o lyfta ur den :)
Kram Anna

kvinnan med koftan sa...

Dom lyckas alltid att hålla oss aktiva..