onsdag 13 oktober 2010

Awardtime.

Tack så mycket Fibroskånskan!
Nu ska jag lista sju saker om mig också. Det är svårt för jag tror redan jag berättat allt som finns om mig...kanske...
Here we go:
1. Jag hatar bruna bönor.
2. Jag älskar kroppkakor.
3. Jag är 170 cm lång.
4. Jag har 39-40 i skostorlek.
5. Jag tycker det är dumt att allt som är onyttigt är fettbildande.
6. Jag är blyg.
7. Jag är överj-igt trött på mina progressiva glasögon och ska snart beställa tid hos optiker. Jag vill ha ett par enkelslipade för jag vill kunna SE igen. Nu SER jag bara om jag kommer ihåg att vrida huvudet i rätt vinklar.

Det var det...nu ger jag den till ER ALLA! Varsågoda att hämta. Ni är ALLA värda awarder varje dag tycker jag!
Pöss på er.
Gafflan (signaturen försvann??)



10 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Check på femman!

Agneta sa...

Jag har en kollega som är evigt trött på sina progressiva glas också! Häromdagen trillade hon och slog sönder dem så nu har hon inga glasögon alls. Men när hon skaffar nya blir det enkelslipade. (Som om du bryr dig?! =))

Shamrock sa...

Jag ÄLSKAR oxå kroppkakor

Nica sa...

Jag tycker också att mina glasögon är jobbiga, och då har jag ändå bara "Easy view" - dvs inte riktigt progressiva.
Hm. Jag är inne på att lasra ögonen mot åldersynsvagheten. För jag ser bra på långt håll fortfarande.
Men tanken på en ögonop. känns sådär....

Och bruna bönor är fantastiskt äckligt!

Fyra nyanser av rosa sa...

Håller väldigt mycket med om femman!

Jenny sa...

Älskar bruna bönor!! Med stekt fläsk....Hehe!!

Hmmmm....tror kanske att jag ska sno åt mej en award!?
Japp! Det är nog säkrast att förse sej här!

Tack, tack!!

Kram på´re!

(E du blyg???? Trodde jag inte!)

Monica sa...

God kväller!
Det finns ju hur mycket som helst kvar att få veta om dig :D

Säger mig enig om femman!

Pösselipössen

Mångmamma sa...

1,an, 2,an och 4,an instämmer jag i!
Fast jag är längre, inte ett dugg blyg och skulle behöva skaffa nya linser eftersom jag inte fått min närsynthet att övergå i för-korta-armar-syndrom än.
Trots att jag väntat några år på det nu sen jag fyllde 40...
Kram!

Singelmamman sa...

Själv är jag glad att jag nu kan läsa din blogg utan att datorn får spel. Så nu ska jag läsa ikapp! 1:an och 3:an är jag!

Anonym sa...

clsUDng , [url=http://www.xvideos.com/video1851642/nice_cumshot_compilation]Busty Trina Michaels gets banged within the rear end[/url] , EmHWrMq, Turkish beginners fucking , XiAVtEb, http://www.xvideos.com/video1850995/hot_babe_playing_with_herself Electronic intercourse using hottie , dDZmfVmwGQ. sBnEwRqAl , [url=http://www.xvideos.com/video1908145/interracial_hardcore_outdoor_sex]sun734151857[/url] , AhkySFWkh, Kelly Water bores is definitely an anal princess or queen , xTDjzDnrRB, http://www.xvideos.com/video1851174/one_of_the_very_best_lesbian_scenes_ever Anne Hathaway and Bijou Phillips , qxvJYds.