torsdag 16 september 2010

Veggevill.

Veckovill heter det på svenska och så känns det när jag varit hemma några dagar. Snurrigt.
Jag kör tisdag fast det är torsdag och i morgon är det fredag. Lagom lång arbetsvecka det här.
Döttrarna har lärarlös skoldag idag, hemma, för lärarna besöker Gullmarsgymnasiet (Lysekil). Ungarna har arbetsuppgifter att göra så dom kan inte slöa till för mycket. Det betyder att idag fick jag sovmorgon. Gött!
Då går jag till jobbet, jag och min onda hals, täta näsa och med hela huvudet fullt av bomull. Härligt att känna att man lever!
Pöss på er.

10 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att du kryar på dig snart. Stå ut, snart är det helg.
Kramis

Anonym sa...

Här kommer en stor krya på kram från blekinge =)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Finnpajsaren sa...

Usch. Nu hoppas vi det ger sig för dig. Förkylningar suuuger.

S sa...

Jag är också dagavill, men nu när det närmar sig helg ordnar det upp sig igen! *s*

Maja sa...

Tisdag blir torsdag och torsdag blir onsdag...
men fredagen tar jag aldrig fel på,
hur kan det komma sig?
Kanske för att jag redan torsdag kväll börjar planera vad jag ska äta...
Krya på dig!

Mina dagar sa...

Ha ha....jobbigt men BRA att du känner att du lever liksom;) Man får aldrig vara riktigt nöjd och glad?!
Kram

Pinglan sa...

Usch och fy vad tråkigt att du är förkyld. Hoppas dagen går bra ändå. Krya på dig!

Malla sa...

Hoppas verkligen att du är väldigt pigg till imorgon då det faktiskt blir helg!

Märta sa...

Visst kan man bli förvirrad när dagarna inte stämmer!
Förkylning är aptrist! Krya på dig!

Fru Venus sa...

Tur att inte dagarna gick åt andra hållet ;-) Borde det inte vara eleverna som besöker ett gymnasium, eller? Krya på dig vännen, kram!