tisdag 2 februari 2010

*SUCK*

Nu blir det roligheter igen.
Tandhygienisten.
Behöver jag säga mer?!
Oron började redan igår för att under natten göra sig påmind genom att jag vaknat hundramiljoner gånger...frukost gick inte att få ner, lunch tvingade jag i mig bara för att jag måste äta något. Toan har fått väldigt många besök idag ska ni veta (eller kanske inte). Min kropp har stått i beredskap sedan igår med hög puls, allmän stresskänsla.
Gaaah!
Det är ett gissel att jag ska tycka det är så fruktansvärt jobbigt att gå dit.
Ibland önskar jag att jag hade tillgång till valium för just nu skulle jag behöva ha ett litet piller till hjälp.
Ses imorgon...om jag överlever ;)

2 kommentarer:

Malla sa...

Jamen jag hoppas då att du överlever!! good luck!

BrunettAnna sa...

Ååååå...ångest!!
Hoppas det går bra!!!
Ända fördelen är att man inte riskerar en föstoppning.....
Pöss i pannan!!! //Anna