tisdag 2 februari 2010

I´m back.

Jag överlevde tandhygienisten!
Fast det var på håret ska tilläggas.
Tyvärr ska jag dit igen...någon ficka som behöver extra omsorg under kort tid men jag fick lite andrum. Mars blir nästa besök hos henne.

Här hos oss fullkomligt vräker snön ner och jag vill ju så gärna ha lite mildare klimat. Inte slask dock utan mer sol och kallt. Som en liten försmak av våren. Vintern njuts bäst i solsken och lagom kallt och i fjällen.
Om någon stackars sate sitter med alldeles för mycket pengar och inte vet vad dom ska göra med sina cash så är min plånbok öppen för donationer som kan användas till en asienresa för hela familjen.

Märker ni?
Jag har fått tillbaka datorn, my precious.
Kanske, om döttrarna tillåter, kan jag kika runt och hälsa på lite under kvällen.

Nu ska jag se om jag vågar använda mina fina gaddar och ta mig lite att äta, jag hat ett svart hål i magen som skriker "GE MIG MAT"!

8 kommentarer:

Agneta sa...

Trevligt att du är tillbaka! Och att du överlevde. Duktig flicka! : )

Cina sa...

.... och nu kom snöfallet även hit! Hur mycket snö FINNS det egentligen?
Skönt att det gick bra med "gaddarna"!
Kram!

Petra sa...

Aldrig trevligt att vara hos plågos/hygenist.

Sv: Tycker att boken är en sådan bok som mankan läsa mellan alla deckare och "tunga" böcker. Den ger just för stunden. Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tycker jag du gör rätt i!
Ta dig något att äta:)

Tänkte bara sa...

Känns alltid lika skönt när man är klar hos tandläkaren/tandhygienisten.

Malla sa...

men det var tur att du överlevde OCH fick tillbaka datorn :)

Knasterfaster sa...

Jag brukar också bli undersökt både hittan och dittan under samma vecka. Samarbetar tandhygenister och barnmorskor då de bokar tider?!

Osloskånskan sa...

Välkommen tebax!