tisdag 11 augusti 2009

Som jag har längtat!

Not! Började jobba i går. Det känns väl sådär. I dag kändes det som om jag inte haft semester allt är som vanligt förutom att man lämnar två sovande barn hemma som ännu är sommarlovslediga.
Hela min semester har jag längtat efter sol och värme och så kom den då...solen. Fyra hela dagar med sol och lite bad tillsammans med alla bränn maneter. Nu är det bara 48 veckor kvar till nästa semester. (det är Gafflan som är en sådan pessimist)
Jag är sjukt avis på min kompis L och hennes familj som om tre veckor åker till Mallis. Vi skulle väl kunna åka vi också men vi ska fräscha upp i flickornas rum plus att jag ska ha en ny soffa till TV-rummet och en matta och lampor och ja kanske helt ny inredning. , så blir det inte men vår nuvarande soffa är sönder så en ny är helt i sin ordning. (jag försöker peppa mig själv att inte beställa restresa...)

Inga kommentarer: