torsdag 5 november 2015

Jag är dum i hela huvudet; del 2.


Jag petar tänderna. Ofta och noga.
Igår var jag så extremt noggrann att jag petade och petade och ut föll en lagning. High five?
Nä.
-----------------
Idag gick jag raka vägen till tandläkaren (med lilla lagningen i en burk) för konsultation och tänkte på alla tusenlappar en porslinskrona kostar och att det är så urbota dålig tajming med tanke på att jag har en soon to be 18-åring att fira. Ja, å så är det snart jul och så tar BÅDA döttrarna körkort....
Lite så går tankarna. High five?
Nä.
-----------------
Fast tandläkaren sa att den säkert går att limma fast. Förutsatt att det inte har smugit sig in någon karies. I morgon får jag veta.
High five!?




Pöss på er.

1 kommentar:

Ezter sa...

Herregud så smart du är! Hade aldrig tänkt på att man kan ta med gamla plomben och återanvända??? Grattis! Hoppas nu det funkar!