tisdag 18 november 2014

Jag har ingen koll längre.

Den senaste veckans symptom är enligt följande:

* Svår irritation
* Huvudvärk
* Känslan av extremt blytung kropp
* Svullna fötter
* Ballongmage
* Känslan av att vara förvirrad
* Gråtmildhet
* Mat- och godissvullande
* Sömnsvårigheter
* Vakensvårigheter (det är motsägelsefullt att å ena sidan ha svårt för att sova samtidigt som det är svårt att vara vaken men det är så det är. OK!?)
* Röven som gärna limmar på allt som det går att sitta ner på
* Omotivationen. Till ALLT
* Önskan om att få vara ensam eller för all del krypa under en sten och bara vara. Själv.
* Oförmågan att vara ödmjuk mot min omgivning eftersom JAG GÖR ALLT RÄTT och DET JAG TYCKER  ELLER SÄGER ÄR SANNING. Capish!


Jag tror att ni gissat rätt om ni gissat att Frk Röd annonserade sin ankomst.

Själv blir jag lika förvånad  v.a.r.e.n.d.a  månad.


Pöss på er.

6 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jepp. Här också. Både röd och förvånad.

Fru Venus sa...

Jag har sluppit röda armén i snart 20 år, men ändå låter så mycket av det där bekant. Kram

Ezter sa...

Inte rött just nu, men det andra känner jag ändå igen ;)

Småländskan sa...

Håll ut, håll ut! Det blir bättre, men det tar tid!
Själv fattade jag inte förrän flera år efteråt varför jag betedde mig som jag gjorde.Men då var det för sent, tyvärr.
Det var ett helvete, ett rent helvete detta med PMS, rent ut sagt. Jag var inte mig själv, jag var elak, gråtmild, betedde mig som en jag inte kände igen. Jag fattade inte då, VI fattade inte då, men nu efteråt fattar jag, minns, kommer ihåg...
Fy fan säger jag. Jag tror och hoppas att jag nu kunnat förklara för mina nära och kära varför jag betedde mig som jag gjorde. Längesen är det, men det sitter där, stenhårt.

Susjos sa...

Usch..låter inget vidare. Haft lite tur som har sluppit det mesta av det eländiga PMS andet! Kram till dej!

Hökis sa...

Bekanta känslor... Inget vidare att vara som en vulkan av missnöje.

Kram