onsdag 10 september 2014

Jag ljög.

Tid hos tandhygienist.
Går dit.
Får beröm för att mina bråkande tandfickor blivit så mycket bättre och att jag måste fortsätta göra det jag gör med tandfickorna för uppenbart är det värry bra.
- Använder du mellanrumsborstar varje dag? undrade tandhygienisten.
- Självklart! sa jag och tänkte NOT.
Sanningen är att jag använder dom några gånger per vecka. Typ.
Sanningen är att mina tänder mår mycket bättre av det.
Sa jag INTE till tandhygienisten...
...å jag tänker fortsätta att göra som jag gör. Då slipper jag allt isande och ilande i mina bråkande fickor.


Pöss på er.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Gafflan gör som Gafflan vill! Gafflan rules!

Anonym sa...

Jag har också haft problem med att det isar i tänderna. Men det har blivit mycket bättre sedan jag började använda Sensodyne protecy and repair -tandkräm.

Anonym sa...

Funkar ju uppenbarligen, så why not?!

Ezter sa...

Det räckte ju att göra som du gör, så varför säga hela sanningen då?