måndag 17 februari 2014

Jag somnar...

...ofta på soffan.
Jag har behov av egentid en stund på kvällen efter att övriga familjemedlemmar gått och lagt sig men jag somnar oftast och missar det jag tänkt se på televisionen och örar sedan runt och släcker lampor innan jag stapplar upp för trappan till sovrummet. Ibland lyckas jag släcka alla lampor ibland inte. Ibland står teven på när maken går upp ibland inte. Därför var jag inte förvånad i morse när jag hörde alarmet från telefonen (i fjärran) och att hur mycket jag än försökte stänga av telefon skrället så funkade det inte. Inte förrän jag satte mig upp i sängen och verkligen tittade på telefonen såg jag att det vara fjärrkontrollen till teven som låg bredvid mig och telefonen som låg nere på soffbordet.
Häpp!!
Dé é måndag.


Pöss på er.

3 kommentarer:

Ezter sa...

Tack för ett gott skratt!

The Queen of fucking Everything sa...

Hahaha men du vaknade i alla fall:-)

Snäckskalsdalen. sa...

Och du började inte prata i fjärrkontrollen som jag hört att en och annan gjort. Den där egenstunden är guld värd - var rädd om den, jag tror man behöver den!
Kramar