söndag 26 januari 2014

Inte bara trött utan t.r.ö.t.t. också.

Jamen så är det!
Helgen försvann i ett nafs och jag fattar ingenting.
Kvar är tröttheten från i fredags och i morgon är det redan måndag. WTF!
Vad jag gjort?
Jag kan bara konstatera att partypinglan Gafflan med maken inte är 25 år längre (inte ens 19) och att dessutom fixa kalas för släkten till 19-åringen sög den absolut sista musten ur mig. Maken också.  Den unga och "superpigga" 19-åringen var inte till så stor hjälp idag då det partades loss hela gårdagskvällen och natten och lät sig inte komma hem förrän sent. Eller om det var tidigt i morse. Men hon var trevlig, representabel, klädd, sminkad och tog emot gästerna. Åt kanske med något långa tänder men hon åt. Den enda som var ganska så pigg var yngsta men å andra sidan var hon den enda som inte partat. Däremot tittade hon på film fram till det var jättesent. Eller om det var tidigt i morse. Jaja...jag säger då det. En sån familj vi är...

Nu ska jag försöka bota en smygande huvudvärk med lite kladdkaka. Det är lag på kladdkaka när man har huvudvärk har jag hört. Eller hur?!


Pöss på er.

8 kommentarer:

UlGu sa...

Här hade vi ingen huvudvärk att bota, men det blev lite kladdkaka ändå!
Kram

Ezter sa...

Kladdkaka gör säkert susen!

Agneta sa...

Blir trött bara av att läsa om party …

Agneta sa...

Blir trött bara av att läsa om party …

Agneta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Agneta sa...

Men oj, förlåt för att jag spammar din blogg. Fingret blev visst partysugen, eller något. ;)

Blåklinten sa...

Låter ju som en helt normal familj i mina öron:)

Fru Venus sa...

När jag läser detta är jag en kort stund glad att vi inte har familj och släkt här, våra kalas är vi fyra personer på ;-)