onsdag 13 mars 2013

Snö, trasig tand, bloggen och jag.

Go morron!

Jag vet inte om ni märkte något men jag blev så trött på bloggen (mig själv) att jag stängde ner den. Vet fortfarande inte hur jag vill ha det. Vi får se.
I alla fall har vi fått snö. Om jag får säga det så tycker jag att det är rätt onödigt och tycker att det gott och väl räcker med kylan vi fått. Kyla, sol och barmark ger faktiskt mycket mer vårkänslor än snö. Om man nu skulle haft lite vårkänslor menar jag. Själv är jag mest trött, förvirrad och allmänt grinig. Inget kul sällskap för varken mig själv eller andra.
Hämtad från Delicatos hemsida.
Så kan jag meddela att när jag satte tanden i delicatos "smalare alternativ" så straffade synden mig genast;
1. Den var hård. Jättehård. Som en skorpa ungefär. Åh the besvikelse när jag trodde den skulle vara mjukare.
2. God? Njaaaeeeäääjaanejnjaaaaaä...
3. Bet jag sönder en liten bit ur en lagad tand? Svar Ja!

Vad blir då läxan av sådant okynnesätande?
Jo;
Ät för fan ingenting som kan äventyra gamla lagningar och som bonus går jag säkert ner i vikt i stället för upp.

Nu ska jag till jobbet, sedan tandläkaren och sist men inte minst på utvecklingssamtal med äldsta.

Pöss på er.

5 kommentarer:

Anna sa...

Men hua! Att bita sönder en tand är jag inte avundsjuk på. =(
Hoppas att dagen blir bra iaf!

Anonym sa...

Å, vad glad jag är att du är tillbaka! Har saknat dej, fattar du väl? Det där med tanden....sånt är alrdig kul, men du ska se att det ordnar sig.
Kraaaam!

Snäckskalsdalen. sa...

Ska du ha utvecklingssamtal med mannen idag du! Ja, det kan behövas ibland.......

Vadå, släckte du ner bloggen? Den har väl funnits hela tiden, nu förstår jag ingenting igen.....

Annars är det trött som gäller här också, nu blundar jag och skriver och jag är inte säker på vad det blir av det hela......

Kramar

Åsa Hellberg sa...

haha, jag gillar snäckans tolkning av utvecklingssamtal!

Ezter sa...

Fattar inte heller det där med stängde ner...Tycker du ska blogga, gillar dina inlägg! Men resten fattar jag, ingen rolig dag alls! Hoppas morgondagen blir bättre!