måndag 14 januari 2013

Måndag it is.

Så här långt:

* Väckt maken under natten för att jag tyckte att han inte andades. När han väl vaknade undrade han vad jag ville. -"F´låt, sa jag, men min arm ryckte till!

* Innan natten var slut hann jag med en mardröm. Kommer inte ihåg vad det läskiga var men obehagskänslan  sitter i ännu. Troligtvis ond bråd död.

* Snigelfart på klockan under arbetsdagen.

* Snigelfart även i min kropp.

* Nu skriver jag handlingsplan att ta med till Konsum. Jag har precis fått mens så jag räknar kallt med att inte kunna hålla mig strikt till sallad, tomater, kål eller gurka. OSTBÅGAR till middag skulle sitta fint!

Pöss på er.

7 kommentarer:

Agneta sa...

Ostbågar skulle sitta finfint!

Ezter sa...

Inte ostbågar, men en påse chips hade varit toppen!

Åsa Hellberg sa...

Ostbågar. Jag är rädd att jag aldrig någonsin kommer att kunna äta det igen.

Fru Venus sa...

Rotsakschips.....till morgon, middag kväll ;-)

Shamrock sa...

När man har mens är ostbågar bra

Knasterfaster sa...

Ostbågar är en bra medicin.

Snäckskalsdalen. sa...

Segt är det, det är en seg vinter......men rofylld är den.