onsdag 23 januari 2013

Kallt.

Jag fryser.
Fast för det mesta är jag varm av kärringhormoner men i alla fall.
Jag fryser...

...för när jag på morgonen tar steget ut på trappan är det inte bara så att jag konstaterar att det är kallt utan det är mer LÄGG AV vad kallt det är! Det är (och har varit) såpass kallt att havsisen kastat sig en liten bit förbi dom yttersta holmarna. Ingen tjock is men jag hör hur fiskebåtarna bryter isen till och från hamnen.
Jag ger er isiga, disiga men soliga bilder från idag. Vassegoda!

Pöss på er.

7 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Wow. Tack!!!

Agneta sa...

Underbart vackert!

Mammy sa...

Förlåt men jag hatar vinter!! Men bilderna var fina! ;)

Ezter sa...

Fint är det på bild ;)

Singelmamman sa...

Väldigt väldigt fint. Och välkommen i frysklubben.

Snäckskalsdalen. sa...

Om man fryser är det inte så kul, man jag älskar ju när det är så här och sen älskar jag din utsikt, den slår det mesta! Magisk!
Kramar

Pyspunka sa...

Åååå, vad fint!