måndag 26 november 2012

Utmärkelse.


Den här fina awarden har jag fått av Anna. Tusen tack! Jag blev väldigt glad. Det är alltid roligt att få bekräftelse på att någon gillar det man skriver! Ta gärna och besök Anna och hennes fina blogg.

Regler för utmärkelsen är:

1. Tacka bloggaren som gav dig utmärkelsen och länka till den samme i ett inlägg.
2.  Ge utmärkelsen vidare till fem andra bloggare och berätta för dem via en kommentar hos dem i deras blogg.
3. Kopiera Post-it lappen och klistra in den på din blogg.

Nu ska jag utse fem nya bloggare att utmärka med denna fina utmärkelse men jag KAN inte det för alla ska ha en tycker jag. ALLA har så mycket bra att blogga om så mycket att dela med sig av livets guldkorn. Jag låter helt enkelt den som vill förse sig själv med utmärkelsen för det tycker jag att NI är värda ALLIHOPA!

Pöss på er.