tisdag 6 november 2012

Nattens hopkok.

I drömmarnas värld i natt:
* Myror i huset.
* Umgänge med obekantas bekanta. Ja, knasigt men jag kände inte dom (hade aldrig sett dom förr) som vi hängde med men väl dom vi hängde hos.
* Renovering av toalett, fast det inte var vår men väl vårt uppdrag att renovera och betala allt. Underligt men helt utan protester från mig och maken. Helt naturligt.
* Förvaring av nyinköpt mobil i min behå. När man drömmer så om mobilen vaknar man med sin nuvarande lur på tuttarna.

Nu ska jag jobba. Det är på riktigt och inte en dröm.

Pöss på er.

9 kommentarer:

Agneta sa...

Ha en bra tisdag!

Singelmamman sa...

Själv önskar jag att det var en dröm att jag ska jobba. Då skulle jag fortsätta sova.

Malla sa...

oj, vilka drömmar :P

Petra sa...

Tur att det var just bara drömmar!

Susjos sa...

Vilka drömmar! Puh!

Monica sa...

Jag "drömmer" om att bli frisk nu!!
Pöss

Shamrock sa...

Du verkar haft fullt upp i natt...

Västgötskan sa...

Hehe! Spännande undermedvetet? ;-)

Knasterfaster sa...

Det där med toan var en sanndröm. Det var vårt badrum du drömde om och du och din make ska betala hela vår renovering!