måndag 3 september 2012

Men alltså...

...måndag. Igen.
Jag är yr i huvudet. Inte yr som i att jag är förvirrad fast det kan ju vara det också utan som i snurrig. Snurrar lite och gungar. Jag måste ta till sjöbenen om ni förstår vad jag menar. Magen verkar inte riktigt gilla det heller. Lite i olag. Har oljud för sig. Vill släppa väder. Vill inte jag för det doftar allt annat än hallon. Nu funderar jag på att gå hem från jobbet och inta horisontellt läge i stället MEN jag har en del ärenden att göra idag och det ser illa ut att vara hemma från jobbet och sedan flänga runt på olika ställen. Så är livet på en liten ort förstår ni. Äh. Jag tänker härda ut. Jag är väl inte en vekling viking!

Pöss på er.

7 kommentarer:

Anna sa...

Ta hand om dig i stället, dina måste kan du lägga åt sidan!!
Var rädd om dig!! Kram

Ezter sa...

Äh, gå hem, ta ärendena i morgon!

Ezter sa...

Och krya på dig förstås!

Åsa Hellberg sa...

Snurrig är inte kul, jag röstar också på gå hem (för det var väl en omröstning?)

Fru Venus sa...

Jag håller med Åsa, och hemma kan du även fisa runt i lugn och ro, kom bara ihåg att vädra ;-) KRAM

Mammahäxan sa...

Krya på dig!
Ibland är det knepigt att bo på en liten ort. Fast man kan ju strunta i vad folk tycker. Eller lyda kroppen och ligga raklång och skjuta upp sina ärenden.

Agneta sa...

Hoppas att dagen går fort och att magen håller sig i schack.
Kram