torsdag 5 juli 2012

Hello!

Egentligen har jag inte så mycket att berätta mer än att London var bra. Feeeeeel! Det var bättre än bra det var bräst! Om ni fattar vad jag menar. Okej att jag gillar sol och salta medelhavsbad men storstadssemester gick inte av för hackor det heller. Vi hann inte med allt vi ville se så det blir en ny tur dit så småningom men då ska jag boka hotellrum med fler stjärnor än tre och en halv och förboka biljetter till sevärdheter att hämta ut i "fast track"-köerna så sparar man en massa tiiiiiid men å andra sidan så var vi ju på semester och hade ju faktiskt tid.
På Queens Walk .
Äldsta är längst fram och yngsta bakom...
och så maken i brun jacka.
Filurerna knasbollarna på bilden var mitt ressällskap. Visst är dom söta? Som gökungar...typ. Dom gjorde sitt bästa med att le det allra finaste dom kunde medan maken (i brun jacka) försöker se lite mystisk ut men egentligen funderade han på vem av honom och yngsta som kunde spotta längst ut i Themsen. Det kan också vara så att man ser ut lite sådär när man åkt ett varv med London Eye och sett London lite från ovan.

Fortsättning följer... (i lite olika ordning och när jag har lust)

Pöss på er.

16 kommentarer:

Unknown sa...

Ååh, London!! Härligt! :-)

Fru Venus sa...

Fyra stjärnor i en femstjärnig stad :-) Nattikram

Mångmamma sa...

Nice!
Vem vann?
Maken eller yngsta.

Sus sa...

Jämers vad många det är som åker till London just nu!

Du har väldigt fina barn!

I min värld sa...

Åååh London! Nice!
Ni överlevde London eye ser jag .-)
Vete fan om jag hade gjort det....

Ezter sa...

Undrar som Mångmamma, vem vann?

Åsa Hellberg sa...

Häääärligt. Jag längtar till London. Mer bilder tack!

Maria sa...

Vad skönt att din långsemester inte blev så lång i alla fall (från bloggen alltså). Jag vill oxå åka till London men vi ska vänta tills barnen är lite bättre på engelska (läs är lite större!)
Ser fram emot nya rapporter!

Snäckskalsdalen. sa...

Ni är tillbaka och du är tillbaka här, jag trodde att du möjligen inte skulle komma tillbaka hit, men det var verkligen roligt!

Och vilket gäng, härligt glada och nöjda. Och klart ni måste tillbaka så småningom, den stan går väl inte att tröttna på!

Kramar i sommarvädret!

maria sa...

Jag älskar oxå sol och bad och har en tendens till att dra åt det hållet när jag det vankas ledighet, men de få gånger vi åker till storstan så ÄLSKAR jag det oxå... borde göras oftare...

Hoppas du har det bra i semestern och i din blogg-semester..

Jag tog time-out under året som har varit och mått bra av det, men nu kom lustan tillbaka, så här finns jag nu för tiden:
www.inspirationsboken.blogspot.com

kram kram Maria

Västgötskan sa...

Säger som dig, även om sol- och badsemester är härligt, så kan andra typer av semestrar var MINST lika bra. Jag skulle gärna vilja åka till Scotland, Irland och Island. :-D

Men härligt att ni fick en bra ledighet! (Vem spottade längst?) ;-)

Kram M

Cina sa...

London är härligt!

Mallan sa...

Youré back! Kram!

kvinnan med koftan sa...

blir lite sugen på London....

Singelmamman sa...

Lovely! Och dina fina tjejer.
Jag är glad att du är tillbaka här också.

Agneta sa...

Ååååhhhh, London! Älskar den staden! Det var alldeles för länge sen jag var där .... :'''''((