måndag 11 juni 2012

Det snöar inte i alla fall.

Måndag OCH regn!
Typiskt!

Pöss på er.

9 kommentarer:

Singelmamman sa...

Det snöar inte här heller. Men det är också det bästa jag kan säga om den här dagen så här långt.
Puss-o-kram

Mångmamma sa...

Ett rätt av två - eller kanske av tre då!
Måndag gillar jag men varken regn eller snö är särskilt önskvärt en dag i juni!

desperat hemmafru sa...

Flinar för mig själv. Här är det grått men hyggligt varmt. Säkert 15-20 grader i alla fall.

Marianne sa...

Var inte för säker,hahahaha!Just nu tror jag att vad som helst är möjligt ;-)

Paula sa...

Ja ska det jävlas så ska det! Vore väl konstigt om det blev sol och alldeles lagom varmt.

Kram!

Malla sa...

jamen typ som här då!

Snäckskalsdalen. sa...

Regnar det????
Kramar

Lisbeth sa...

Jag förstår inte men här har det inte regnat på tre dagar. Någon har spänt ett stort paraply över staden
Så skönt att slippa vätan
Ha det

Susanne sa...

Här det blandat väder, dock ej snö.