lördag 12 maj 2012

Om...

...jag hade haft en modern mobil hade jag kunnat lägga upp en bild på en man som rastar sina två getter.
Getbild hittad på google
Jo, det är sant! Han har två getter. Getterna är även med sin ägare när han åker båt. Japp! På fördäck står getter. Första gången jag såg att det var getter på en båt tänkte jag WTF, sedan OMG för att sedan LOL! Ni ska veta det att när det bräker från en båt så kan man inte låta bli att titta! Idag åkte dom dock bil och fick sträcka på sina getabenen i parken vid Konsums parkering. Nej! Jag kunde naturligtvis inte låta bli att glo. Det kunde ingen annan heller.

Pöss på er.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Originalmänniskor rockar fett.

kvinnan med koftan sa...

så min katt Kerstin är ute...det är en get man ska ha : )

Knasterfaster sa...

Min far hade två getter. De hette Stina och Lill-Stina. Han fick dem utav en som heter Kristina.

Fru Venus sa...

Härligt! Husdjur som husdjur ;-) Kvällskram!

Lisbeth sa...

Men var i hela friden dagar har du varit. När du säger två getter på en båt tänker jag på ett annat land än Sverige. En gång såg jag hur de fraktade djur över en fjord med en pråm. det är det närmaste din tanke jag kan komma.
ha det bra

Västgötskan sa...

Hahaha!
En vän till mig har två getter. Men de får INTE åka båt dock! ;-))

Singelmamman sa...

Säger som Fru Venus. I en del andra länder har jag sett hönor på tåg, getter i lägenheter och kor på sängen.