onsdag 14 mars 2012

Kvart över kväll.

Min plan idag var att hålla mig från choklad. Har gått fiiiint.
Min andra plan var att traska ett eller miljoner varv runt samhället men mensmagen och allt skvalpande vatten i kroppen tyckte det räckte med 30 minuters promenix i varierat tempo men med ett par, tre, fyra kilos vikt i form av varupåsar från diverse butiker...sen var jag lite svettig faktiskt.
I övrigt tycker jag att det varit en bra dag förutom att jag gång efter annan kände för att dra något hårt i huvudet på en av kollegorna på jobbet och funderade under stundom på om kollegan var dum i huvudet på riktigt eller om det bara spelades dum (sådant är svårt att veta ibland)! Som tur är hann jag påminna mig om att det var min menshjärna som var sjukt irriterad och inte min normalhjärna innan jag öppnade munnen och sa något jag skulle ångrat. Så jag var tyst i stället.

Pöss på er.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Tala är silver tiga är guld, heter det inte så? ;-)
Spara kommentarerna tills du vunnit på lotto och kan säga upp dig! Kvällskram

Ezter sa...

Duktigt att du kunde bita ihop, tycker jag!

Tove Kungsholmen sa...

All motion är bra motion och shopping är dessutom produktivt i sig. Bra också med kollegan. Tycker du ska de det som en lyckad dag trots allt!