lördag 31 mars 2012

Koll på veckodagar?

Vaknade till slut.
Maken har ont i halsen, kroppen och knoppen (sjukvarning=gnäll). Kände mig nedstämd för att det är söndag. På riktigt trodde jag att det var söndag. Inga konstigheter, helger går ju så fort att jag knappt hinner blinka ännu mindre koppla av.
-"Är du inte riktigt klok? undrade äldsta. Det är lördag, det var fredag igår".
Vilken tur. Jag blev lite rädd där ett tag för jag funderade länge på vart självaste lördagen tagit vägen. Tjoho, jag har inte blivit galen!

Pöss på er.

11 kommentarer:

Jenny sa...

Man kan väl inte missa en lördag. Det är tokvarning på det.

Åsa Hellberg sa...

Det är bättre att glömma en veckodag än en i helgen.

Lisbeth sa...

Så du skräms kvinna. Hjärtat for upp i halsgropen när du skrev söndag. Kändes som det var jag som var galen och inte du
Kram

Shamrock sa...

skönt när det "är fel åt rätt håll"

Västgötskan sa...

Det måste vara något "i luften". Jag fick också för mig att det var söndag idag! :-O

Maria sa...

Jag fick faktiskt oxå för mig att det var söndag idag! Fast det var en härlig känsla när jag insåg att det bara var lördag!
Ha en mysig kväll :D

Dehäreja sa...

Jag säger PRECIS som Lisbeth...

kvinnan med koftan sa...

Grattis! då fick du ju en extra dag ledigt..

Ulrika sa...

Hoppas den extra helgdagen inte störs av allt för mycket manlig sjukdom/svår sjukdom.

Hoppas du kan njuta av dagen och vila upp dig efter tandproblemen..

Singelmamman sa...

Idag är det söndag. Ett litet tag till.

Mallan sa...

Jag trodde också jag blivit galen när jag vaknade tjugo i sex i morse och fick för mig att det var måndag och att jag försovit mig. Jag slängde mig ur sängen och på med kläderna och fick syn på ungarnas godisskålar sedan kvällen innan. Vilken härlig känsla det var att få krypa ner i sängen igen! Kram