söndag 22 januari 2012

Fem gånger.

Det är antalet gånger jag startat datorn idag för att skriva ett inlägg men i stället stirrat på en blinkande markör. Det blev inget att skriva om. Så intressant liv har jag. Det mest ansträngande jag gjort idag var att köra yngsta till kyrkan och gå ett varv runt huset medan jag funderade på om jag skulle ta en längre promenad men tyckte att det räckte med det där varvet. Efter den utflykten har jag mest legat under en filt i soffan och kollat på skidåkning både utför och på längden med och utan gevär. Maken har isolerat i nybygget, äldsta spelar musik på mycket hög ljudnivå, yngsta tittar på film och jag har mens.
I morgon är det måndag. Jeejj...typ

Pöss på er.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det känns som om vi borde bli lite wild and crazy!? Kvällspöss vännen :-)

Malla sa...

en skön söndag tycker jag att det låter som!

Lisbeth sa...

Det låter som en vanlig söndag hemma hos mig. Så skönt att läsa att det är så hos andra med. Började känna mig lite små lat och tänkte opp och hoppa men du det skiter jag i nu
Tack för att skrev om det här
Ha nu en fin morgondag

Susjos sa...

jag väntar ut magsjukan i sängen jag...suck! Och ute bara snöar det! Jag som nyss såg palmer svaja...suck!

nillas liv på pinnen sa...

Ljudet av skidor på TV är lycka det.

Västgötskan sa...

Inte alltid, varken livet eller orden är lättfunna (eller inspirerande). Men så småningom kommer det tillbaka! :-)

Snäckskalsdalen. sa...

Ungefär samma här, jag har inte ens varit utomhus jag. Det hör till ovanligheterna......men hur kul är det just nu. Ska vi hitta på bus?
Kramar