onsdag 12 oktober 2011

På promenad med Gafflan.

Nu går vi!

Lite skog + väg = skogsväg.

Vi har hagar också. Här brukar det gå hästar.
Hage+häst=hästhage.

Grindslanten? Nä. Man får gå här fast man går genom en trädgård.
Ja...? Sen då...?
Nu var det slut och hade blogger valt att inte kuka ur bråka så hade ni fått sett mycket mer bilder men tre var max för vad blogger orkade lägga upp för mig. Det får tydligen bli en fortsättning på den här promenaden. Förresten ska jag steka pannbiff så jag orkar i alla fall inte tjafsa med bilduppladdningen men vi har sol...det har vi.

Pöss på er.

12 kommentarer:

Mollamaja sa...

Det där ser ju härligt ut i alla fall :)

Ezter sa...

Det ser jättefint ut! Jag var också ute på promenad med kameran, men hittade mest en djurkyrkogård...det syns knappt på bilderna vad det är...

Märta sa...

Vackert! :)

Singelmamman sa...

Fantastiskt vackert!

Snäckskalsdalen. sa...

Japp vi har sol och nu har vi solnedgång, men den jag ser är väl ingenting mot den du ser från ditt hus.....och sura var dom rönnbären!!! Vilken fin promenadväg du har!
Kramar
p.s. ses vi till tuschkanetjosanet, eller....? d.s.

Snäckskalsdalen. sa...

alltså: tuschkanetjosanet är egentligen rutschkaneracet......

Marie sa...

Fina bilder!!
Det lär gott med pannbiff.
Kram

Mamma J sa...

Bonus: Du kan ladda upp resten av bilderna imorgon, så verkar det som om du varit ute och gått två dagar på raken!! :-)

Anonym sa...

Underbart ställe med underbart väder.
Tips: Blogginlägg med bilder går fantastiskt snabbt och enkelt med Windows live writer

Shamrock sa...

Jag hade problem med bilder igår. Blogger verkar vara väldigt instabil till sitt humör

nillas liv på pinnen sa...

Det är tur för alla, även Blogger, att jag har gett upp tanken på att lägga upp bilder på min blogg. I just say.

Yohanna i Las Palmas sa...

Vilka bilder, är det din prommenadrunda?
Fint.

Hälsningar
Yohanna