tisdag 13 september 2011

Trött.

Det fortsätter blåsa och jag känner mig mer blåst än vanligt. Urblåst om jag ska petnoga.

För övrigt trodde vi (på jobbet) att efter den hysteriskt stressiga jobbsituationen innan semestern att det skulle bli lagom med jobb nu så här på lågkonjunkturens och åtstramningarnas höst.
Tillåt mig skratta lite nu va?!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Så ÄR det inte!
Ena chefen är så stressad att han knappt kan prata ordentligt. Jag sa till honom att ta en valium och tagga ner. Han hade inga valium annars hade han tagit tio stycken, sa han.
Själv märkte jag att jag blev väldigt irriterad, på kunderna, när jag för hudrafemtielfte gången var tvungen att börja om...och om igen...och om igen...och om igen i letandet efter ett pris hos en leverantör. Som att gå och gå men aldrig komma till dörren.
Inte bra. Inte bra att bli sur på kunderna alltså men i morgon är en helt annan dag.
PS. Jag har tuggat tuggummi idag...igen. Minnet är bra men jävligt kort. DS.
Pöss på er.

3 kommentarer:

Mallan sa...

Här blåser också.... Och jag hade en lår-kort volangkjol på mig idag. Gissa om jag kände mig som en struts? :-)

Singelmamman sa...

Och jag har just upptäckt att järntabletter har samma effekt som dina tuggummin. Väldigt intressant. Här blåser det också, men inte storm, ännu.

Snäckskalsdalen. sa...

Herregud vad det blåser, blåser ni bort hemma på er bergshylla? Håll i dig! Är dotra kvar på St Kornö i den här blåsten......
Och så regnar det också.......
Kramar