onsdag 6 juli 2011

Skitdagar finns det många av.

Idag är ännu en.
Jobbet just nu är väl ingen ah-upplevelse. Det är jobbigt när man jag längtar svårt efter semester. Svårt att ta sig samman i en dryg vecka till när tröttheten är näst intill förlamande.
Å...sen...helt seriöst att strunta i hushållsysslor som städning och annat oviktigt som tvätt är inte att rekommendera. I alla fall inte hos familjen Gafflan.
OMFG!!
Å helt seriös funderar jag på att krypa in under en sten i skogen och ruttna...
...skitdag alltså!

10 kommentarer:

I min värld sa...

Helt seriöst så håller jag med dig, hur f-n ska man orka en vecka till innan semestern?
Varenda morgon är det övertalning BIG time innan jag får ändan ur sängen.
Vi får försöka vandra en vecka till halvsovande innan det är dags att sova ut ordentligt.
kram på dig!

Anonym sa...

Va tusan!? Min semester är slut *Tjuuut* Du har din kvar. Lyckost!

Shamrock sa...

Jag följer med dig under stenen - behöver oxå dra nåt' gammalt över mig

Pinglan sa...

Peppning nu!! Inte så långt kvar alltså! Kommer ju ha det huuur skönt som helst!

Anna sa...

Hemmet förfaller alltid på sommaren :)
Jag har inte semester förrän 8 aug men jag har ju smygstartat me 2 v ju ni.
Stå ut óm du orkar!! Kram

Renée sa...

Det dumma är att folk är så trötta innan sin semester så första veckan har de ingen glädje av, då sover de bara!

Märta sa...

Ja herre min skapare! Har också en vecka kvar till semestern och nu går jag banne mig på ångorna.
Men snart så!

Lotta sa...

Skitdagar är av ondo! De borde utrotas fullständigt. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Fru Gårman sa...

Här får du stooooora kramen! Inte för att den städar åt dig, men ändå. ;)

Singelmamman sa...

Men om en vecka kommer jag! Tjoho! Och satan så kul det ska bli. Mitt hem bryr jag mig om efter semestern. Nu får det förfalla bäst det vill KRAM!