måndag 16 maj 2011

Vad är det för en fråga?

-"Hej! Det är JAG!"
Vad är det för fråga egentligen? Va?
Det är så många av jobbets kunder presenterar sig i telefonen när jag svarar på kontoret.
-"Jaha, svarar jag, å vem är du då...?"
För när jag har över 800 registrerade kunder att välja mellan och en hel hög löshästar (oregistrerade kunder) så är det lite svårt att veta vem just den specifika JAG är. Tror jag ska prova det nästa gång jag ringer till skatteverket eller gör en beställning hos någon leverantör för dom har säker inga andra kunder i hela vida världen än just lilla mig.
Pöss på er.

5 kommentarer:

Dehäreja sa...

Dom tror tydligen att dom själva är väldigt unika & speciella kunder?! Du kanske är så himla proffsig att du får dem att känna sig så, det ror jag!

Mollan sa...

Hahaha, ja det där råkar jag också ut för på mitt jobb :)

Fru Venus sa...

:-)) Hej, det är jag. Du har viktigt mail ;-) KRAM

Pinglan sa...

Ha ha... Snacka om att tro man är den enda som företaget snackar med!

I min värld sa...

Haha.... jodu ibland ringer telefonen här hemma och då hör jag: Hej kan jag få prata med pappa? Det är då jag undrar vilken av Västerås alla pappor vill du prata med?
Nu har ungarna lärt sig att presentera sig när dom ringer....