torsdag 12 maj 2011

Lite tröttsamt.

Mina bihålor suger hästballe som döttrarna skulle uttryckt det och jag är faktiskt beredd att hålla med. Nu har jag snart sprayat/sniffat/puffat upp en hel flaska koksaltlösning (och nässpray) upp i näsan och det känns som om jag redan har badat salta havsbad med kallsupar. Jag trodde ju det var pollen som var orsak till rinnsnuva och rinnögon. Näääää, det blev till slut hosta (lungsot säkerligen), jättetröttman, huvudvärk och nu superdupertäta håligheter i skallen. Idag är det värre än vanligt då t om favvoförsäljaren K som besökte jobbet undrade hur det stod till för jag såg så trött ut (moi trött?) tack för det liksom! När sedan maken, under ett telefonsamtal med mig, undrar hur jag sovit i natt måste jag fråga varför han undrar. Jo, serni, Gafflan hade visst snarkat som sjutton fulla pirater!!!
...och jag undrar varför jag är trött idag!?
Nu måste jag bli frisk för nästa vecka ska jag ju på en liten roadtripp med SnyggMonkan och då kan jag ju inte snarka. Herregud, dom kommer inte att få en blund eller så får jag sova ute.
Note to self. Kom ihåg att ta med öronproppar från jobbet och dela ut där jag ska sova.
Pöss på er.

1 kommentar:

Monica sa...

Jag är förberedd!!!
Har redan lagt ner ett gäng öronproppar i min roadtripnessesär... ;D
PÖSS