torsdag 5 maj 2011

Inneboende...och lite svordommar.

Idag är jag känner jag mig som Dr Jekyll & Mrs Hyde.
Mrs Hyde är en konstig, ful, usel kärring som kommer på besök hos mig ibland. Hon skriker och gapar, är otrevlig och arg. I kombination med PMS borde hon egentligen spärras in. Fy vilken satkärring! Jag var tvungen att tvångsmata henne med kolhydrater i form av pasta för att få henne snällare och på bättre humör. Nu har hon gått och lagt sig och jag hoppas att hon inte vaknar men det finns risk (denna förbannade risk man alltid ska räkna med) att hon gärna vill hjälpa mig (gud förbarma mig) hänga tvätt om en stund. Jag ska försöka ta det lugnt och inte hetsa upp mig över tvätthelvetet så kanske hon håller sig borta...monstret.
Pöss på er.

6 kommentarer:

Mångmamma sa...

Händer att hon besöker mig med.
Vet du vart jag ska mota ut henne någonstans?
Finns det liksom någon permanent adress hon kan stanna på?

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Usch. Hon ar en jäkla dålig tajming... Fattar liksom inte när det passar sig att hålla sig väck...

;D

Mollan sa...

Hahahahahaha!!!!!!!

Singelmamman sa...

Jag delegerade tvätthängningen till tonåringarna. Sen bet jag mig oavbrutet i tungan för att inte be dem fara och flyga, nu är allt frid och fröjd, jag kollar lyxfällan och dricker vin. Najs. Ooops, nu missade jag pausen, och jag som skulle skära ananas. Hm vad göra..?
*skriker* Tonåringaaaar! Nu är det dags för er att skära ananas!!!

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Hon kommer hit också ibland. Jag har bytt lås men det hjälper liksom inte.

Har lagt till dgi på Bloglovin nu.

Önskar dig en härlig dag!

Anna sa...

Hon är bra jobbig ibland, tur att de inte varar så länge :)
Kram