fredag 13 maj 2011

Inläggen är borta...

...men jag tror vi får tillbaka dom.
Jag har startat en reservblogg i wordpress, kanske flyttar jag hela skiten dit. Vi får se.
Nu funkar det ju igen...för tillfället. Jag ska villigt erkänna att jag fattade ingenting när jag härjade på wordpress. Jag lyckades registrera 4 (fyra) bloggar med olika namn så därför lägger jag inte ut någon ännu för jag måste ta bort några. Dum i huve´t är mitt andra namn.

Dagen har varit lååååång. Jag har gjort lite andra saker medan blogger legat nere t ex har jag jobbat på bra på jobbet, handlat mat, lagat mat, diskat, handlat presenter till några födelsedagsbarn vi ska fira i morgon. Varit på systemet och kollat på vin men gick ut tomhänt(?)...har aldrig inträffat förut. Hämtat döttrarna i skolan och umgåtts med dom medan maken har hejat fram Sverige och Tre Kronor till final i hockey-VM där dom ska möta Suomi och deras Finska Lejon.
Pöss på er.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Heia Sverige! (Er ikkje Norge også litt gode i år - i ishockey? Til en forandring)
Og hvorfor gikk du tomhendt ut av systemet??

Gafflan sa...

Ingrid:
Jag har en massa rött vin hemma och ville ha rosé eller vitt men fann inget som föll mig i smaken och så var jag så in i bänken trött ;D
Heja Norge (lite) dom slog ju Sverige!

Chrissan sa...

Så långt kom inte jag. Men jag var inne på Wordpress sida och såg mig lite om.;)

Mångmamma sa...

Hakade också upp mig på det där med "tomhänt från bolaget" men så bor jag mååånga mil från närmsta, så det "hämder inte"!
Trevlig helg!

Singelmamman sa...

Åh vad bra! Att maken din hejade fram Sverige alltså. Och mot de finska lejonen, fasiken, och jag skulle nog kunna svära lite också om jag var lagd åt det hållet. Sen är jag helt fascinerad över meningen; jag har en massa rött vin hemma..
Sist det hände mig... nä det var inte hemma hos mig inser jag.

PS. Jag har också startat en reservblogg i wordpress, men på grund av chef, jobb och annat oväsentligt hann jag inte försöka med något inlägg. Jag valde att bara starta en blogg där..
KRAM!

Anonym sa...

Jag har testat både Blogspot och Wordpress och de har sina för- och nackdelar båda två. Fast Blogger får nog skärpa till sig lite, inte ok som det var igår...