tisdag 3 maj 2011

Förvirrad.

När jag loggar in på blogger ser det numera ut så här...

Det svarta är lite privat skit som jag målat över...i fall ni undrar.
...och när jag ska skriva inlägg så ser det ut så här...

Var har Gafflansignaturen tagit vägen?
...om jag klickar på instrumentpanel blir det på detta viset...

...och för att jag ska få bloggen att se ut som jag är van vid...

Så här ska det ju se ut.
...så måste jag klicka på "visa blogg" och sedan på "nytt inlägg" för att allt ska bli som vanligt.
Pust så jobbigt! *skoja*
Ska det se ut så här nu eller är det bara jag som har nytt utseende på blogger.
Svar till förvirrad.

En liten updaterinng är på sin plats tror jag. Bilderna visar hur nya blogger ser ut. Det kan man läsa om här, översätt till svenska om ni inte vill läsa engelska. När jag stöter på problem så måste jag ta reda på vad eller varför det blir eller är som det är. Jag sökte, i Blogger Buzz, och fann! 

Pöss på er.

12 kommentarer:

Mollan sa...

Konstigt. Min blogg ser ut som den ska, däremot har det inte varit några besökare (fel på besöksräknaren förmodligen)

Osloskånskan sa...

Det där har jag aldrig sett...

nillas liv på pinnen sa...

Har du något otalt med han Blogger, tro?

Shamrock sa...

Då vet jag hur jag ska göra om det händer mig

Singelmamman sa...

Har du råkat komma åt inställningen html? Då kan det bli så där. Tror jag, fast jag har å andra sidan inte orkat klicka på bilderna så jag ser ordentligt.

Blåklinten sa...

Ser inte ut så hos mig heller..

Fru Gårman sa...

Det är nåt lokalt hos dig.

Åsa Hellberg sa...

Nej inte hos mig. Däremot måste jag logga in igen så fort jag lägger in en bild och det är störande som tusan...

4U2 sa...

Mycket sker med bloggen ... faktiskt mycket irriterande.

Pillargontanten sa...

Hos mig är det som vanligt, dvs, som den nedre bilden....
Strange...

Ezter sa...

Som vanligt hos mig :) Tack och lov :)

Ulrika sa...

Det har jag aldrig sett faktiskt, ännu iaf. Men det kommer väl så småningom, konstigheterna. Blogger har lätt för att falla i konstigheter tycker jag.

Det gäller att inte falla efter..