onsdag 13 april 2011

Dagens diagnos.

Igår blev det inte mycket bloggat hos Gafflan. Nä det blev det inte.
Utan inspiration och lust men med värsta huvudvärken blir det just...ingenting.
Dagen har, så här långt, börjat helt ok.
Yngsta och hennes kompis "hostalungornaursig" ska till skolan idag. Vi får se hur det går.
Äldsta har del två i engelska nationella prov idag. Hoppas hon gör bra ifrån sig idag också för förra delen resulterade i MVG. Heja henne!
Jag ska heja mig själv till jobbet och hoppas jag kommer därifrån med MVG efter arbetsdagens slut.
Pöss på er

11 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att du får det bästa betyget med dig hem.
Kramar

Shamrock sa...

Heja, heja. Varför är man alltid sjuk när man har viktiga saker att göra? Själv tappade jag rösten en gång när jag skulle på anställningsinterjuv

Fru Venus sa...

Det skulle vara kul om du kom hem med MVG idag, men jag tror jag sätter mina tummar på äldsta idag ;-) Pöss på dig!
PS. Häftpistol här även funnits i mina tankar.

I min värld sa...

Du får säkert en stjärna i protokollet :-)
Själv ska jag jobba för första gången på en månad, Heja mig att jag orkar igenom dagen!

Unknown sa...

Ha ein fin dag på jobb! :) Plutselig er det fredag!

Åsa Hellberg sa...

Jaha, jag tror att ni båda fixar MVG. Och om inte är ni lika bra ändå.

Monica sa...

Hoppas på toppbetyg både för dig och äldsta idag! :)
PÖSS

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hoppas huvudvärken släpper!
Älskar din bild på tuppen!!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Du MVGar dig säkert från arbetet så tapper och lojal som du är!
Kram

Dehäreja sa...

Klart att du också fixar ett MVG!

Agneta sa...

Hoppas du fått en bra dag idag. Själv är jag ledig men känner mig lite rastlös, uttråkad, hungrig, godissugen, tråkig och lite sur.